Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraževanja

Kompetence v kurikularnem načrtovanju splošnega izobraževanja

Avtor:Damijan Štefanc

Avtor v monografiji obravnava problematiko, ki je tesno povezana s procesi kurikularnega načrtovanja v našem prostoru. S historično analizo uveljavljanja kompetenčnega diskurza zlasti v anglosaksonskem prostoru pokaže, da kompetenca v polje izobraževanja ni vstopila kot kognitivno-epistemološki koncept, temveč prej kot anti-teza tega koncepta s prevladujočo behavioristično konotacijo. Po mnenju avtorja je razlog za to v dejstvu, da se je kompetenca na področju izobraževanja uveljavila kot del rešitve problema zagotavljanja (ekonomske) učinkovitosti izobraževanja. Dr. Štefanc je docent za področje didaktike in kurikulranih teorij na FF UL. Znanstveno raziskovalno se ukvarja predvsem z vprašanji teoretične didaktike, problematiko ideološkega govora v interpretacijah razmerij med transmisijsko in transformacijsko naravnano šolo, sodobnim in "tradicionalnim" poukom, aktivnimi in pasivnimi didaktičnimi strategijami ter s tem povezanimi zahtevami po konstruktivističnih pristopih v kurikularnem načrtovanju in izvajanju pouka.

Leto izida:2012

Št. strani:230

Tip vezave:Mehka vezava

ISBN:978-961-237-547-8

Zbirka:Razprave FF

Redna cena: 19,90 EUR
Nazadnje ogledano
Podobne publikacije
700

publikacij

300

avtorjev in avtoric

Dogodki

15. 12. 2023
Oddelek za arheologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Arheometrična delavnica za keramiko

13. 12. 2023
Mednarodna pisarna, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Predstavitev možnosti študija v Franciji

08. 12. - 03. 01. 2024
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Razstava Pšenice Kovačič: Najzmaj

08. 12. 2023
Oddelek za arheologijo, Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Konferenca Študije keramike v Sloveniji

07. 12. 2023
Filozofska fakulteta Univerze v Ljubljani

Alumniteka: Srečanje jezika in tehnologije