Pri založbi Springer bo izšla nova knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Prof. dr. Mojca Ramšak z Oddelka za etnologijo in kulturno antropologijo Filozofske fakultete pri založbi Springer objavlja že drugo knjigo s protialkoholno tematiko. Delo z naslovom "Social Impact of Wine Marketing: The Challenge of Digital Technologies to Regulation" analizira marketinške trike alkoholne industrije v digitalnem svetu, ki plovejo pod radarjem zakonodaje ter razloge za nemoč samoregulativnih ukrepov in preventive. Alkoholna industrija si s pomočjo tehnologije in odličnim poznavanjem kulturno-specifičnih navad pivcev uspešno izmišlja vedno nove zanke, v katere uspe ujeti obstoječe pivce in tiste, ki jih šele namerava prepričati v doživljenjsko pitje.

Napovednik knjige, ki bo izšla leta v začetku leta 2022, si lahko ogledate na tej spletni strani.

Zadnje novice

Industrijski vonji kot del nesnovne kulturne dediščine

Predstavitev publikacij na dogodku

Izr. prof. dr. Primož Vitez prejel prestižno Nodierevo nagrado za prevod francoske klasike

Izr. prof. dr. Primož Vitez, foto Miha Tozon

Predavanje Kako govorijo Slovenci za mednarodne študente Univerze v Ljubljani

Študentke in študenti na predavanju lektorice Magde Lojk.