Pri založbi Springer izšla osma knjiga prof. dr. Mojce Ramšak

Pri založbi Springer je izšla osma znanstvena monografija prof. dr. Mojce Ramšak z naslovom Social Impact of Wine Marketing.

Kdaj in kako se je alkoholna industrija tako neopazno zajedla v naša življenja, da se nam zdi samoumevno, da tudi sami nevede oglašujemo alkohol na spletnih omrežjih in se razkazujemo v njegovem zavetju ter da alkohol vse bolj kupujemo digitalno in v novih kombinacijah embalaže ter sestavin? Knjiga o družbenih vplivih trženja vina prof. dr. Mojce Ramšak nam plast za plastjo razkriva najočitnejše, a vendar spregledane trike alkoholne industrije. Poleg tega pa opozarja na nemoč preventivno-kurativnih ukrepov ter zakonodaje, ki ne dohajajo uporabe in zlorabe tehnologije alkoholne industrije. Ta tehnologijo uporablja tako spretno, tarčno in premišljeno, da iz nas prej kot slej uspe narediti dosmrtne pivce.

Knjiga je na voljo tu.

 

Zadnje novice

Informativni dnevi na Filozofski fakulteti

Predstavitev študija psihologije v petek, 14. 2. 2025; na fotografiji polna predavalnica dijakinj in dijakov, ki jih je zanimal študij Psihologije.

Začetek projekta AI4DH, Umetna inteligenca za digitalno humanistiko

Raziskovalke in raziskovalci, ki so zaposleni na projektu (od leve proti desni): dr. Maja Zupančič Justin, dr. Igor Vobič, dr. Špela Arhar Holdt, dr. Polona Tratnik, dr. Anotine Doucet, dr. Simon Krek, dr. Marko Robnik Šikonja, dr. Kaja Dobrovoljc in dr. Ajda Pretnar Žagar.

Sprejem za tuje študentke in študente na izmenjavi

Utrinek s sprejema tujih študentk in študentov na Filozofski fakulteti