Dogodek odpade: O večpomenskosti v nemških oglasnih besedilih – s slogovnega in multimodalnega vidika
Dogodek zaradi novih preventivnih ukrepov za preprečevanje širjenja okužb z virusom SARS-CoV-2 odpade. Hvala za razumevanje.
_________________________________
Lingvistični krožek Filozofske fakultete v Ljubljani vabi na 1200. sestanek, ki bo v ponedeljek, 19. oktobra 2020, ob 18.00 uri (pred. 325). Na temo O večpomenskosti v nemških oglasnih besedilih – s slogovnega in multimodalnega vidika bo predavala doc. dr. Tanja Škerlavaj, Oddelek za germanistiko z nederlandistiko in skandinavistiko Filozofske fakultete.
Kratek povzetek:
Da bi v današnji »poplavi« informacij in produktov vzbudili naslovnikovo pozornost, se tvorci oglasnih besedil poslužujejo različnih inovativnih jezikovnih in nejezikovnih sredstev – med drugim npr. besednih iger, ki temeljijo na večpomenskosti. Na predavanju bo predstavljena knjiga »Stilistische Funktionen von Mehrdeutigkeit in Werbetexten« (2017, Peter Lang), v kateri avtorica s pomočjo slogovnih analiz nemških oglasnih besedil ugotavlja, kakšne vrste večpomenskosti se pojavljajo v teh besedilih in kaj so njihove funkcije, katere jezikovne in nejezikovne prvine v besedilu (npr. slika, layout, tipografija, barva) vplivajo na njegovo večpomenskost in pa kako tovrstna »nova« (t.j. v sobesedilu nastala) večpomenskost nastane.
Opozorilo:
Glede na Odlok o začasnih ukrepih za zmanjšanje tveganja okužbe in širjenja okužbe z virusom SARS-CoV-2 vas vljudno prosimo, da v predavalnici zagotovite 1,5 metra varnostne razdalje ter obvezno nosite masko v fakultetni stavbi in med predavanjem.
Sestanek bo (kakor doslej) v predavalnici 325, v kateri je trenutno dovoljeno število mest 22.